fredag 7. september 2012

Løp og stem!

3 Quarks Daily avholder årlig en bloggkonkurranse i ulike kategorier. Har du vært innom mine Orienteringsforsøk i løpet av den siste uken, vet du sikkert at et av mine innlegg er nominert i kategorien beste filosofiske blogginnlegg. (Ja, ja, ok, det var jeg selv som sto for nominasjonen.) Nå er det tid for stemmegivning. Valglokalet holder åpent til Fredag 14. september klokken 11.59 pm New York-tid.

Her er de førti nominerte. Jeg har ikke på langt nær lest alt, men flere av de tekstene jeg har kikket på har vært interessante. Mitt innlegg er nummer 22 på listen. En lenke til stemmeurnen finner du like over listen, eller du kan klikke her. (Her er ikke tekstene lenger nummererte, så du må kunne alfabetet og vite hva din favorittblogg heter.)

Jeg har ingen ambisjoner om eller tro på å nå opp i selskapet, men det hadde vært morsomt å få noen stemmer, om ikke fra andre, så fra venner og kjente og fra folk som leser bloggen min fra tid til annen. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar