onsdag 16. mai 2012

Hurra, hurra, hurraaaa!

Gratulerer med (morgen)dagen alle sammen!

Det har vært så som så med bloggingen i det siste. Jeg pusler med et par innlegg når jeg får tid, men med jobb, småbarn og ikke minst flytteplaner, er det grenser for hva jeg rekker.

17. mai-tog i Longyearbyen.
Min kone og jeg har bodd i samme lille leilighet på Tøyen i seks år; ungene har aldri bodd noe annet sted. Innendørs er det trangt, og utendørs utrivelig: det er asfalt og betong (og søppel) på alle kanter, hektisk trafikk overalt og altfor langt til skogens ro -- ikke noe sted for småbarn, ikke voksne heller, egentlig. (Jeg er vokst opp i et stort hus med hage oppunder skogkanten.) Så i slutten av denne måneden flykter flytter familien på landet, nærmere bestemt til Landet med de kalde kyster.

Men først skal vi ta en (velfortjent) ferie, litt i inn- og litt i utland. Bloggingen vil derfor være enda mer sporadisk de første par månedene, men jeg håper å komme i form igjen når vi har funnet roen i Arktis.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar